Audi R8 Forums banner

Triton Motor Sports USA

6.7K views 25 replies 13 participants last post by  ExpertRanch  
#1 ·
owns 2020 Porsche 911S
#2 ·
#3 ·
Hun prijzen zijn fantastisch. En elke kleur die ik wil, zonder extra kosten. Ik heb ze gevonden via een IG-advertentie.

owns 2020 Porsche 911S
#7 ·
Het is duidelijk dat de poster geen metallurgische kennis heeft. HRE heeft metaal uitgevonden. Uiteraard.

Brixton is ook belachelijk duur! Offerte van $17k voor een set en 9 maanden wachten. Nee... niemand accepteert dat normaal gesproken voor 9 maanden wachten, maar cool. Geniet ervan.

• Like
Reactions: PhelWen
#17 · (Edited)
Het is duidelijk dat de poster geen metallurgische kennis heeft. HRE heeft metaal uitgevonden. Uiteraard.

Brixton is ook belachelijk duur! Offerte van $17k voor een set en 9 maanden wachten. Nee… niemand accepteert dat normaal gesproken voor 9 maanden wachten, maar cool. Geniet ervan.
Ik heb 9K betaald voor mijn audi sport performance parts wielen. Deze worden gemaakt door app tech - waarschijnlijk een van de beste wielenmakers overal. Dat is mijn limiet voor wielen, ben ik bang.

HRE en Brixton moeten een grapje maken voor 17K. Absolute onzin. Het zijn prima wielen. Maar hun prijzen zijn absurd en zeker niet in de buurt van dat waard.

#9 ·
Welnu, Xi gaf vandaag toe aan de druk van de ongekende protesten en gaf aan dat hij de lockdown-beperkingen zou versoepelen. Zodra die voorbij zijn, ga ik een paar maanden naar China om te netwerken met mijn zakelijke contacten.

Maar vandaag ben ik mijn volgende avontuur aan het plannen en ik denk dat het een schip is van Hull, Engeland, naar Amsterdam voor een paar dagen plezier, dan een vlucht naar Peru om mijn fiets op te halen en naar Bolivia te rijden en misschien verder. Ik hoop dat de deal die ik hier moet doen, mislukt en dan ben ik tot 7 januari helemaal vrij van verplichtingen.

Ik zal Jack Ma in Japan ontmoeten en de Alibaba-zaak weer goed op gang brengen.

#13 · (Edited)
Klinkt als een zoveelste vluchtige wielenbedrijf dat ook remschijven levert. Waar zijn de onafhankelijke veiligheidscertificeringen voor de wielen? Zijn de remmen op het circuit getest zoals 034MS en Girodisc?

Ik zou hun wielen of remmen niet op mijn auto zetten, zelfs niet als ze ze me gratis zouden geven. Vraag jezelf af, is het de veiligheid van jou en/of je dierbaren waard om een paar euro te besparen ten opzichte van bewezen merken?

Ik zit in de branche en ik kan je vertellen dat wanneer een bedrijf "USA" specifiek in zijn naam heeft staan, dit vaker wel dan niet aangeeft dat hun spullen overal worden gemaakt, BEHALVE in de VS. Het is gewoon een postbus die in de VS is geregistreerd en waarvan de spullen worden verzonden van waar ze daadwerkelijk worden gemaakt.

Betekent niet dat spullen gemaakt in China of Taiwan niet van goede kwaliteit kunnen zijn, maar het lijkt gewoon oneerlijk.

Caveat Emptor.

#15 ·
Klinkt als een zoveelste snelle wielbedrijf dat ook remschijven levert. Waar zijn de onafhankelijke veiligheidscertificeringen voor de wielen? Zijn de remmen op het circuit getest zoals 034MS en Girodisc?

Ik zou hun wielen of remmen niet op mijn auto zetten, zelfs niet als ze ze me gratis zouden geven. Vraag jezelf af, is het de veiligheid van jou en/of je dierbaren waard om een paar euro te besparen ten opzichte van bewezen merken?

Ik zit in de branche en ik kan je vertellen dat wanneer een bedrijf "USA" specifiek in zijn naam heeft, dit vaker wel dan niet aangeeft dat hun spullen OVERAL worden gemaakt BEHALVE in de VS. Het is gewoon een postbus die in de VS is geregistreerd en die spullen laat dropshippen van waar ze daadwerkelijk worden gemaakt.

Betekent niet dat spullen gemaakt in China of Taiwan niet van goede kwaliteit kunnen zijn, maar het lijkt gewoon onoprecht.

Caveat Emptor.
Je lijkt behoorlijk sterke meningen te hebben. Gebaseerd op je "ervaring in de branche" zou geen nieuw bedrijf ooit de markt durven betreden vanwege "bewezen merken".
We hebben onze remmen getest in verschillende omgevingen, verschillende rijomstandigheden en we verzenden wereldwijd, inclusief enkele landen met schandalig strenge regelgeving. Ik heb de remmen persoonlijk op mijn eigen auto gebruikt voor meer dan 20.000 mijl met talloze harde stops vanaf hoge drievoudige cijfers, inclusief rijden op een circuit.
Niemand van ons is dom genoeg om onze naam op het spel te zetten voor een paar honderd dollar. We begrijpen allemaal de aansprakelijkheid die bij deze dingen komt kijken.
Geen van de producten is aan het publiek vrijgegeven voordat ze grondig zijn getest. Als we het vertrouwen krijgen om CCM-remmen te leveren voor vliegtuigonderhoud, durf ik te wedden dat ze mijn auto zullen stoppen.
Onze wielen zijn ook onafhankelijk gecertificeerd. Elke bestelling die we aannemen, wordt door het systeem geleid, ongeacht het ontwerp/de specificaties die worden herhaald met grondige warmtekaarten bij verschillende snelheden om er zeker van te zijn dat er geen storingen zullen optreden.
Alleen omdat een bedrijf nieuw is en geen duizenden heeft uitgegeven om hun naam op de billboards te plakken, wil nog niet zeggen dat ze niet weten wat ze doen.
Je hoeft niets van ons te kopen, aangezien we nieuw zijn. We blijven doen wat we doen. Geniet van je weekend.

Verzonden vanaf mijn SM-N986U met Tapatalk

#18 ·
Eerlijk gezegd gebruik ik FEA dagelijks voor het ontwerpen van echt kritieke structurele componenten en ik zou het liever zien als minder aftermarket-bedrijven het zouden gebruiken. Ik heb een ophangingsbedrijf hun FEM-modellen aan klanten op sociale media zien tonen en ze hebben geen idee hoe ze het moeten gebruiken. Dat spul kost jaren om uit te vinden hoe je het effectief kunt gebruiken.

Dat gezegd hebbende, altijd goed om meer merken in deze sector te zien concurreren, dus ik hoop dat Triton succesvol zal zijn.

#19 ·
Eerlijk gezegd gebruik ik FEA dagelijks voor het ontwerpen van echt kritieke structurele componenten en ik zou het prettiger vinden als minder aftermarket bedrijven het zouden gebruiken. Ik heb een ophangingsbedrijf hun FEM-modellen aan klanten zien tonen op sociale media en ze hebben geen idee hoe ze het moeten gebruiken. Dat kost jaren om uit te vinden hoe je het effectief kunt gebruiken.

Dat gezegd hebbende, altijd goed om meer merken te zien concurreren in deze sector, dus ik hoop dat Triton succesvol zal zijn.
@NYG - wat zou je graag zien voor wielen qua specificaties om te laten zien dat ze geschikt zijn voor de taak op een R8 of een andere high performance auto? Ik vraag het omdat die acroniemen @bavarianstance gebruikt, niets voor mij betekenen. Ik ben maar een domme kerel die graag leert.

owns 2020 Porsche 911S