Audi R8 Forums banner

Je Car Path naar de R8

6.3K views 88 replies 38 participants last post by  grrrr_r8  
#1 ·
Hé mensen

Ik vind het altijd interessant om de verhalen van mensen te horen over hoe ze in een R8 terecht zijn gekomen en wat er daarvoor was.

Voor mij, ik zal niemand vervelen door helemaal terug te gaan, maar mijn recente auto verleden is 2020 BMW M2 Competition, 2022 Porsche Cayman GTS 4.0

Ik herinner me duidelijk de eerste keer dat ik in 2008 een R8 op de weg zag. Ik was overweldigd door zijn aanwezigheid, wat een auto!

Ik heb hun uiterlijk en geluid sindsdien altijd bewonderd. Een goede vriend had op een gegeven moment 2 GATED V10's en ik kon in één meerijden en hield van de open cabine en het geluid van de V10.

Ik had er een van hem moeten kopen toen hij ze verliet, maar destijds (2016 of zo) leek 150.000 CAD veel geld (ik zou lachen als ik toen zijn 2015 R8 had gekocht

Hoe dan ook, ik reed in 2019 voor het eerst in een 2012 gated V10 coupé en hield van de directe gasrespons, het koppel en het geluid en de jacht begon

Ik maakte de fout om die 2012 te laten schieten en begon toen met zoeken naar een andere gated v10 die ik nooit heb gevonden

Ik heb in 2022 serieus gedebatteerd over een 2018 RWS vs. de cayman GTS 4.0 toen ik afscheid nam van mijn M2 competition, maar uiteindelijk koos ik voor de cayman, voornamelijk vanwege praktische overwegingen en het handmatige aspect

Flash forward naar deze herfst, ik was behoorlijk verveeld van de cayman en reed eindelijk in een Gen 2

Ik kon meteen zien dat deze auto van een ander niveau was, het platform zelf voelde zo stijf aan, het voelde gewoon als een duurdere auto (wat het is), de kracht en het geluid van de V10 waren ongelooflijk en de DCT was razendsnel

Ongeveer een maand later kocht ik mijn 23 RWD coupé en ben erg blij met de verhuizing
Twee van mijn grootste angsten (d.w.z. het missen van handmatig en de R8 die te groot is en moeilijk te zien) zijn geen problemen geweest en ik ben absoluut verslaafd aan die V10. Ik kijk uit naar elke rit op een manier die ik al jaren niet meer heb gedaan

Wat is jouw verhaal?
 

Attachments

#2 ·
Ik was altijd al een muscle car-man in mijn vroege leven en had een heleboel Camaro's en Mustangs, een Trans-Am GTA en stapte toen over op trucks en SUV's toen ik mijn zoon kreeg. Toen ik gescheiden was, woonde ik bij een goede vriend terwijl mijn herenhuis werd gebouwd en hij had een heleboel auto's, Vettes en Vipers, maar ik wilde gewoon geen andere rechte auto, dus kocht ik een BMW 330CI coupé. Ik heb daar veel plezier in gehad en ben overgestapt op een BMW 135i-raketschip, maar die was gewoon te klein, dus een jaar later kocht ik een 335i en het was niets anders dan turboproblemen, dus een jaar later pakte ik een BMW E92 M3 met de NA-V8 en handgeschakelde versnellingsbak. Absoluut uitstekende auto, ik heb hem opgebouwd tot een behoorlijk circuitwapen met Ohlin's-vering, rolkooi, Stop-Tech grote remmen rondom, lichtgewicht circuitwielen met slicks etc. etc. etc. 8 jaar en 100.000 km later kocht ik de R8 en samen met mijn X6M had ik het perfecte trio. Toen, ongeveer 8 maanden met de 3, stopte ik bijna met het rijden in de M3 en kreeg ik een contant aanbod van $ 8.000 meer dan ik ervoor had betaald, dus verkocht ik de M3 domweg. Ik kan er een andere kopen of overstappen op een Porsche, maar ik krijg de kriebels voor een andere circuitauto, want ik voel me schuldig als ik met de R8 op het circuit rijd en doe het nauwelijks vanwege het schuldgevoel. Gelukkig ben ik een circuitinstructeur voor een Exotic Car Company, dus ik krijg eindeloze trackdays in zo'n beetje elke exotische auto die er is.....
 
#3 ·
Er is een weg naar de R8 en een weg voorbij de R8 voor mij...

4e generatie Camaro in HS/college (exclusief saaie non-performance auto's)
Dodge Neon SRT-4 einde van de universiteit/graduaat school spul reed lage 13's op meer dan 110 MPH basic bolt-ons was een feest

Nam een pauze van een paar jaar met een Audi A4 3.2 (V6 opzettelijk niet de 4cil om hem niet te modden)

Mijn roots zijn American RWD V8 dus kocht een 2010 C6 Corvette met een handgeschakelde versnellingsbak en supercharged het met methanol injectie reed diepe 10's op meer dan 135 MPH in de 1/4mi

Kocht een C7 Corvette ook handgeschakeld en bezat tegelijkertijd met C6 dus zag geen noodzaak om hem te modden. Toen ruilde ik die in voor...

2017 Audi R8 V10 Plus
Reed er 5 jaar in en bijna 35.000mi zelf in de auto (gekocht met net geen 2.000mi erop) want het was een vrij nieuwe auto die ook in 2017 werd gekocht.

Bezaten tegelijkertijd een FBO E85 Nissan GT-R die die C6 Vette verving.

Toen verkocht ik de R8 en ging voor de Italiaanse V12 en kreeg een Ferrari F12Berlinetta om hem te vervangen. Straight piped het klonk absoluut episch.

Midden in die auto's kreeg ik een paar kinderen en ruilde de GT-R in voor een Audi RS7 Performance. Getuned en uitlaat en twee babyzitjes het is de baby hauler en roadtrip auto voor ons geweest. Bezit hem nog steeds.

Ook een Model S Plaid gescoord nieuw gekocht in 2021 toen ze voor het eerst uitkwamen. Bezit hem nog steeds.

Ferrari ging naar de begraafplaats en heb momenteel een McLaren 720S Spider sinds vorig jaar. Bezit hem nog steeds en loer hier af en toe.
 
#4 ·
Voor mij waren het veel Saabs, twee Pontiac GTO's, een 135i en toen had ik tussen 2015 en 2018 twee C6 Z06's. De eerste vloog op een dag in brand en de andere verkocht ik om een 550i uit 2015, een Ghibli en een Mustang te kopen (de laatste twee waren alleen voor Turo-doeleinden). Toen kocht mijn maat een V10 met schakelpoort uit 2014 en besloot ik dat het tijd was om ook die kant op te gaan en kon ik een R8 uit 2008 met schakelpoort kopen nadat ik de Turo-auto's had verkocht. Ik vond hem in Sacramento en kocht hem zonder hem te zien nadat ik een paar foto's en een rondloopvideo had gezien. Achteraf gezien was het niet slim, maar ik was vastbesloten om die prachtige zwarte V8 met lage kilometerstand en groene remklauwen met schakelpoort te bemachtigen.
 
#5 ·
Afgezien van een Cayman S reed ik redelijk gemiddelde auto's, omdat mijn spaargeld werd besteed aan raceauto's. Toen ik stopte met racen in eenzitters en ging deelnemen aan toerwagenraces, kwam de R8.
 
  • Like
Reactions: Mbenz528i and baege
#7 ·
Mijn hobby auto-evolutie: VW Golf GTI Mk4 -> MB CLK430 -> MB SLK 230 -> MB SLK 55 AMG (heb ik nog steeds) -> Corvette C6 Z06 (heb ik nog steeds) -> Audi R8 Gen 1 V8 handgeschakeld (heb ik nog steeds) -> Audi R8 Gen 1.5 V10 S-tronic (heb ik nog steeds).
 
  • Like
Reactions: Rob_NL and baege
#13 ·
Mijn hobby auto-evolutie: VW Golf GTI Mk4 -> MB CLK430 -> MB SLK 230 -> MB SLK 55 AMG (heb hem nog steeds) -> Corvette C6 Z06 (heb hem nog steeds) -> Audi R8 Gen 1 V8 handgeschakeld (heb hem nog steeds) -> Audi R8 Gen 1.5 V10 S-tronic (heb hem nog steeds).
Ik heb altijd van de SLK55 in iridium zilver gehouden, het gebrek aan handgeschakeld hield me tegen er een te kopen
 
#10 ·
Mijn leuke auto's begonnen in 1978 met een 1968 GTO> 1980 Toyota Corolla SR5 > 1983 Mustang GT> 1986 Toyota MR2 > 1989 Mustang GT > 1995 Mustang SVT Cobra > 1999 Honda S2000 > 2001 Porsche Boxster S > 2002 BMW M3 SMG > 2007 Audi S4 Cab> 2008 Audi RS4 Cab> 2009 Audi R8 V8 > 2012 Audi R8 V10 > 2015 Lamborghini LP610> 2018 Ferrari 488, ook samen met die 2018 Lotus Evora 400 > 2020 Lamborghini EVO Spyder > Als laatste mijn huidige auto's, 2021 Audi RS5 en 2022 Lamborghini EVO. Ik denk dat deze lijst klopt, maar met mijn brein kan ik er wel een paar missen.
 
#14 ·
Mijn leuke auto's begonnen in 1978 met een 1968 GTO> 1980 Toyota Corolla SR5 > 1983 Mustang GT> 1986 Toyota MR2 > 1989 Mustang GT > 1995 Mustang SVT Cobra > 1999 Honda S2000 > 2001 Porsche Boxster S >2002 BMW M3 SMG > 2007 Audi S4 Cab> 2008 Audi RS4 Cab> 2009 Audi R8 V8 > 2012 Audi R8 V10 > 2015 Lamborghini LP610> 2018 Ferrari 488, ook samen met die had 2018 Lotus Evora 400 > 2020 Lamborghini EVO Spyder > Als laatste mijn huidige auto's, 2021 Audi RS5 en 2022 Lamborghini EVO. Ik denk dat deze lijst klopt, maar met mijn brein kan ik er wel een paar missen.
Je hebt veel mooie auto's ervaren, ik had vroeger ook een 1979 Corolla SR5, hij was chocoladebruin!
 
#11 ·
Gemakkelijk voor mij, want ik heb het in Excel

MYcar[/TD>
[TD]bought dt[/TD>
[TD]sold dt[/TD>
2004[/TD>
[TD]G35[/TD>
[TD]11/1/2003[/TD>
[TD]4/10/2008[/TD>
2008[/TD>
[TD]M3[/TD>
[TD]4/10/2008[/TD>
[TD]7/1/2015[/TD>
2007[/TD>
[TD]911 TT[/TD>
[TD]7/1/2015[/TD>
[TD]8/1/2015[/TD>
2003[/TD>
[TD]M5[/TD>
[TD]8/1/2015[/TD>
[TD]1/1/2017[/TD>
2017[/TD>
[TD]GT350[/TD>
[TD]3/1/2017[/TD>
[TD]12/1/2017[/TD>
2014[/TD>
[TD]S4[/TD>
[TD]12/1/2017[/TD>
[TD]12/29/2020[/TD>
2017[/TD>
[TD]F Type[/TD>
[TD]11/25/2018[/TD>
[TD]12/18/2018[/TD>
2008[/TD>
[TD]M3[/TD>
[TD]3/1/2019[/TD>
[TD]2/24/2020[/TD>
2011[/TD>
[TD]R8[/TD>
[TD]2/24/2020[/TD>
[TD]3/14/2024[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
mooie collectie daar en hulde voor dat detailniveau, de mijne vertrouwt op mijn oude geheugen, maar ik zou zoiets moeten creëren voordat het in de puree verandert!

Hoe bevielen de GT350 en F-type je in vergelijking met de R8?
dat waren auto's waar ik op een gegeven moment erg in geïnteresseerd was
 
#30 ·
[mooie collectie daar en hulde voor dat detailniveau, de mijne vertrouwt op mijn oude hersenretentie, maar ik zou zoiets moeten creëren voordat het pap wordt!

Hoe bevielen de GT350 en F-type je in vergelijking met de R8?
dat waren auto's waarin ik op een gegeven moment best geïnteresseerd was
de lengte van het bezit spreekt boekdelen over hoeveel ik ervan genoten heb. Was helemaal geen fan van de F-type of 911tt. De GT350 was echt geweldig, heb er altijd spijt van gehad dat ik hem zo snel heb verkocht en houd gebruikte exemplaren nog steeds in de gaten. Ze hebben hun waarde zeer goed behouden, terecht. De V8 erin klinkt en gedraagt zich gewoon zo anders dan alles wat je normaal gesproken van Amerikaanse of Duitse auto's ervaart. Het was wild
combineer dat met hoe capabel hij was op het circuit, zou elke Porsche en BMW op mijn lokale evenementen rondrijden die geen voorbereide auto voor het circuit waren of een GT3-badge hadden
 
#15 · (Edited)
Mijn pad:

1986 300zx GLL. Had het geweldige digitale dashboard en de pratende computer, t-tops, zoals 20-voudige elektrische stoelen, climate control, etc. Zo verbazingwekkend jaren 80

2005 350z

2000 Viper GTS. Een beest van een auto om in te rijden. Het maakte je echt kapot. Maar zo leuk. Ook een van de meest betrouwbare auto's die ik heb gehad.

1986 911 (nog steeds). Nog steeds mijn favoriete auto voor de bestuurder. Geen stuurbekrachtiging, je kunt alles voelen.

1999 spec 911 raceauto (nog steeds)

2013 R8 (nog steeds)

Ik mis ze allemaal die ik niet heb, maar ik mis de 300zx echt. Het zou ook cool zijn om de Viper hier in Duitsland te hebben, maar ik zou waarschijnlijk ook failliet gaan :LOL:. Ik overwoog een Gen4 Viper ACR te importeren voordat ik de R8 kocht. Maar ik ben blij om terug te zijn in een V10 (wat zeker een stuk beter klinkt dan de Viper :D).
 
#24 ·
Mijn pad:

1986 300zx GLL. Had het geweldige digitale dashboard en pratende computer, t-tops, zoals 20-voudige elektrische stoelen, climate control, etc. Zo verbazingwekkend jaren 80

2005 350z

2000 Viper GTS. Beest van een auto om in te rijden. Het maakte je echt kapot. Maar zo leuk. Ook een van de meest betrouwbare auto's die ik heb gehad.

1986 911 (nog steeds). Nog steeds mijn favoriete auto voor de bestuurder. Geen stuurbekrachtiging, je kunt alles voelen.

1999 spec 911 raceauto (nog steeds)

2013 R8 (nog steeds)

Ik mis ze allemaal die ik niet heb, maar ik mis de 300zx echt. Het zou ook cool zijn om de viper hier in Duitsland te hebben, maar ik zou waarschijnlijk ook failliet gaan :LOL:. Ik overwoog een gen4 Viper ACR te importeren voordat ik de R8 kocht. Maar ik ben blij om terug te zijn in een V10 (die zeker een stuk beter klinkt dan de viper :D).
Ik had een 1990 300ZX die mooi was gemodificeerd, het was mijn eerste high-end auto, ik vond het geweldig! Die 3.0 V6 was zo boterzacht.
 
#16 ·
Kocht mijn eerste Muscle car op 19-jarige leeftijd, een originele 1971 Z28, 350 4 versnellingen. Verkocht het 20 jaar later na transformatie naar een 454 3 versnellingen automaat, rolkooi, etc. Kocht een 2000 Viper RT/10, enige aanpassing was uitlaat. Verkocht het, kocht een nieuwe 2005 Viper SRT/10, daarna een 1969 Camaro, 522 alcohol geïnjecteerd, 8,70's in de 1/4 mijl de hele dag door. Verkocht om te verhuizen, kocht een andere 1969 Pro Street Camaro, 572 Big Block, kooi, tubbed. Verkocht dat en de Viper om de R8 te kopen. Ruilde de R8 vorige maand voor een McLaren 600LT, maar de R8 heeft een speciale plek in mijn geheugen.
 
#39 ·
Kocht mijn eerste Muscle car op 19-jarige leeftijd, een originele 1971 Z28, 350 4 versnellingen. Verkocht hem 20 jaar later na transformatie naar een 454 3 versnellingen automaat, rolkooi, etc. Kocht een 2000 Viper RT/10, enige aanpassing was uitlaat. Verkocht hem, kocht een nieuwe 2005 Viper SRT/10, daarna een 1969 Camaro, 522 alcohol geïnjecteerd, 8,70's in de 1/4 mijl de hele dag lang. Verkocht om te verhuizen, kocht een andere 1969 Pro Street Camaro, 572 Big Block, kooi, tubbed. Verkocht die en de Viper om de R8 te kopen. Verruilde de R8 vorige maand voor een McLaren 600LT, maar de R8 heeft een speciale plek in mijn geheugen.
Leuk, iemand anders die door een slang is gebeten :D.
 
#17 ·
Ik sla de beaters over terwijl ik blut ben...

04 WRX
06 STi
04 VW GLi
08 Wrangler
03 Mach 1 Mustang
03 330i
04 GTI
04 R32
E46 M3
M2C
M2CS (net verkocht / geruild voor E90 M3 stripper spec unicorn)
GT350R HEP (nog steeds in bezit, legitiem nooit verkopen)
'12 V10 R8 6MT Exclusive Selection Edition (nooit verkopen...denk ik haha)

Dagelijks - Ranger Raptor voor mij, X7 M50i voor vrouw
 
#25 ·
Ik sla de beaters over zolang ik blut ben...

04 WRX
06 STi
04 VW GLi
08 Wrangler
03 Mach 1 Mustang
03 330i
04 GTI
04 R32
E46 M3
M2C
M2CS (net verkocht / geruild voor E90 M3 stripper spec unicorn)
GT350R HEP (nog steeds in bezit, legit nooit verkopen)
'12 V10 R8 6MT Exclusive Selection Edition (nooit verkopen...denk ik haha)

Dagelijks - Ranger Raptor voor mij, X7 M50i voor vrouw
een mede-fan van de M2!, zo'n leuke auto, ik wou dat ik hem nog had om de R8 aan te vullen
vriend heeft een R32, klinkt zo goed uit de doos, beter dan mijn R8!
 
#18 ·
Er weer terug…

dit wordt lang, maar ik neem aan dat jullie autoliefhebbers geen probleem hebben met autoporn.

Ik ben begonnen met sportwagens omdat ik iets nodig had dat ik met mijn zoon kon doen nadat hij de tandemstoel in een skelter ontgroeid was. Hij werd vroeg geboren en is een non-verbale quadriplegicus en zit in een rolstoel. In het begin hield hij van pretparkattracties en skelters, maar na een tijdje (en vele operaties) kon hij niet meer in skelters of iets dergelijks. Dus op een dag besloot ik dat we misschien in plaats daarvan een sportwagen moesten nemen en dat samen moesten proberen te beleven. De eerste was een mooie, goedkope, gebruikte Porsche 987 Cayman handgeschakeld. Had me nooit van deze meest perfecte sportwagen moeten scheiden. (Hier afgebeeld met mijn kleine dochter, nu 14 en 1,80 meter lang)

Image


daarna maakte ik de fout om te "upgraden" naar een 981 Cayman S die niet in de schaduw stond van de 987. Ik verkocht hem binnen een paar maanden.

Image


Ik stapte over van Caymans naar 911's en werd een mega Porsche-fan. Keek de hele nacht naar Le Mans, etc. Ging door een 911 en een 911 Turbo, kocht ook een Macan S voor mijn vrouw en een Cayenne voor mezelf (later een Panamera en een Taycan GTS). Alleen sportwagens afgebeeld.

Image

Image


De 911's waren spectaculair en het hoogtepunt van alles wat ik ooit wilde, met uitzondering van een GT3. Maar zelfs nadat ik dit allemaal van mijn Porsche-dealer had gekocht, gaven ze me geen GT3-toewijzing (wilde een Touring handgeschakeld). Dus uiteindelijk zei ik: "f u guys" en ruilde mijn 911 Turbo voor mijn eerste R8, een gloednieuwe limited run RWS, en hij was HEET.

Image

Image


Deze auto opende mijn wereld voor het plezier dat een supercar kan brengen (en gelukkig ging het bedrijf dat ik begon vanuit de NICU in het ziekenhuis toen mijn zoon werd geboren, in die tijd een beetje van start).

De RWS was zo ongelooflijk dat ik besloot om de "andere" V10 uit te proberen en mijn allereerste Lambo toevoegde. Een spectaculaire Huracan Spyder.

Image


dat leidde ertoe dat ik mijn R8 inruilde voor een andere Huracan (coupe) zodat ik zowel coupe als spyder zou hebben.

Image


Toen verkocht ik de Spyder aan een vriend en voegde een Murci toe. Onberispelijke LP640, de tweede generatie. Een andere auto waar ik me nooit van had moeten scheiden, maar je kunt niet alles hebben.

Image


Toen ruilde ik de Huracan Coupé en mijn geliefde Murci voor een kick-ass Aventador S (heb deze nog steeds met minder dan 4.000 mijl).

Image


daarna beginnen de dingen uit de hand te lopen. Het volgende toegevoegd (maximaal aantal foto's dus in de volgende post, geef me een seconde)
 
#19 ·
Oké, dus nu loopt het uit de hand. Ik ben begonnen met de bouw van een thuiskantoor-carbarn en ben auto's gaan toevoegen. In willekeurige volgorde, hier zijn de volgende die kwamen.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


En op de laatste foto zie je de schuur die wordt afgemaakt met de mooie Aston erin.

Dus uiteindelijk, na dit alles, merkte ik dat ik verlangde naar en het miste, de beste allround supercar die ik ooit had gehad. En dus ben ik, voordat ze weg zijn, gegaan en heb ik een 2012 V10 handgeschakeld en een 2020 AWD gepakt. Perfecte voorbeelden om vier 5.2 V10's in mijn schuur compleet te maken.

Image

Image


schuurfoto's en huidige collectie in andere berichten.

lang leve de R8

p.s. hier is mijn zoon en zijn passie.

Image
 
#26 ·
Oké, dus nu loopt het uit de hand. Ik ben begonnen met de bouw van een thuiskantoor-carbarn en ben auto's gaan toevoegen. In willekeurige volgorde, hier zijn de volgende die kwamen.

View attachment 306498
View attachment 306497
View attachment 306502
View attachment 306495
View attachment 306493
View attachment 306494
View attachment 306499

En op de laatste foto zie je de schuur die wordt afgemaakt met de mooie Aston daar.

Dus uiteindelijk, na dit alles, ontdekte ik dat ik verlangde naar en miste de beste allround supercar die ik ooit had gehad. En dus, voordat ze weg zijn, ben ik een 2012 V10 handgeschakelde en een 2020 AWD gaan halen. Perfecte voorbeelden om vier 5.2 V10's in mijn schuur af te ronden.

View attachment 306500
View attachment 306501

schuurfoto's en huidige collectie in andere berichten.

Lang leve de R8

ps hier is mijn zoon en zijn passie.

View attachment 306504
Wat een geweldig verhaal! Bedankt voor het delen. Er is duidelijk iets aan de R8 dat opvalt in die geweldige collectie!
 
#20 ·
1995 Saab 900 1991 Mitsubishi eclipse 1995 3000 GT Mitsubishi 1998 C5 Corvette 350 Z 2007 Chevy Corvette C6 2010 grand sport Corvette 2015 corvette zo6. Rond 2010 zag ik voor het eerst een R8 in het echt. Het was als een kunstwerk en ik dacht dat ik zoiets nooit zou bezitten, dus nadat ik mijn 2015 zo6 had gekocht, kon ik niet stoppen met het zoeken op websites en het bekijken van Audi r8's. Dus besloot ik de sprong te wagen na een jaar zo6-eigenaarschap. Ik reed naar Chicago en ruilde de Z6 in voor de 2014 R8 V8 als Tronic-transmissie en ik voegde een avior-uitlaat toe. Wat een prachtige auto, een paar jaar later ruilde ik hem in voor een 2014 V 10 panther black R8. STronic met IPE-uitlaat. Dat was de echte exotische auto-ervaring voor ongeveer vier jaar. Nadat mijn verlengde garantie bijna afliep, moest ik een verlengde garantie van $ 10.000 voor drie jaar kopen, dus besloot ik te upgraden naar een 2018 RWSR8 zwart met rechte pijp. Het was moeilijk om mijn auto te verzenden, maar toen ik de nieuwe R8 ontving, was ik erg onder de indruk. Ik kon een garantie van $ 5000 kopen voor drie jaar. De garantieprijs was de belangrijkste reden dat ik dit besloot te doen. Bovendien wilde ik nieuwere technologie. Toen ontdekte ik dat de auto was getuned. De dealer met wie ik zaken had gedaan, was ofwel vergeten het me te vertellen, of had het gewoon nagelaten het me te vertellen, of had zich er niet eens gerealiseerd dat het was getuned. Ik ben financieel stabiel, maar ik was erg bezorgd over elk type groot probleem dat zich in mijn auto voordeed, dat werd gemarkeerd en dat ik me geen enorme reparatie kon veroorloven. Dus nadat ik de auto een zeer korte periode had gehad, ruilde ik hem in voor een nieuwe C8 Corvette. Op dit moment spoorde ik de eigenaar van mijn vorige R8 op en probeerde hem terug te kopen, maar hij vond hem zo leuk. Hij wilde hem houden en ik begreep het helemaal. Dus plaatste ik een bestelling voor een C8zo6 volgens al mijn specificaties. Ik reed de C8 stingray de hele zomer en ontving mijn Zo6 vroeg in de herfst. Het is een spectaculaire auto met een bedwelmend geluid dat beter presteert dan elke R8 die ik ooit heb gehad. Ik ben er erg blij mee en kan niet wachten om hem in de zomer uit te halen. Mijn droomauto is altijd een orkaan geweest. Mijn droomauto is een hurracan, die ik me nooit zal kunnen veroorloven, maar ooit was de Audi R8 V 10 mijn droomauto. Als ik terug in de tijd kon gaan, zou ik hem nu nog steeds hebben. Ik heb nog steeds een 2013 RS five als mijn winterauto, dus ik heb nog steeds de Audi-obsessie. Ik heb altijd respect gehad voor Corvette en de prijs die ze voor het geld doen en deze zo6 is een echte supercar. Mijn respect voor de 1e generatie refresh r8 is er nog steeds. Als een van jullie besluit om van de jouwe afscheid te nemen, denk er dan goed over na, want het is een tijdloze machine.
 
#27 ·
1995 Saab 900 1991 Mitsubishi eclipse 1995 3000 GT Mitsubishi 1998 C5 Corvette 350 Z 2007 Chevy Corvette C6 2010 grand sport Corvette 2015 corvette zo6. Rond 2010 zag ik voor het eerst een R8 in het echt. Het was als een kunstwerk en ik dacht dat ik zoiets nooit zou bezitten, dus nadat ik mijn 2015 zo6 had gekocht, kon ik niet stoppen met het zoeken naar websites en het bekijken van Audi r8's. Dus besloot ik de sprong te wagen na een jaar zo6-eigenaarschap. Ik reed naar Chicago en ruilde de Z6 in voor de 2014 R8 V8 als Tronic-transmissie en ik voegde een avior-uitlaat toe. Wat een prachtige auto, een paar jaar later ruilde ik hem in voor een 2014 V 10 panther black R8. STronic met IPE-uitlaat. Dat was de echte exotische auto-ervaring voor ongeveer vier jaar. Nadat mijn verlengde garantie op het punt stond te eindigen, moest ik een verlengde garantie van $ 10.000 kopen voor drie jaar, dus besloot ik te upgraden naar een 2018 RWSR8 zwart met rechte pijp. Het was moeilijk om mijn auto te verzenden, maar toen ik de nieuwe R8 ontving, was ik erg onder de indruk. Ik kon een garantie van $ 5000 kopen voor drie jaar. De garantieprijs was de belangrijkste reden waarom ik dit besloot te doen.
Bovendien wilde ik nieuwere technologie. Toen ontdekte ik dat de auto was getuned. De dealer met wie ik zaken had gedaan, was vergeten het me te vertellen of had het gewoon nagelaten het me te vertellen of besefte niet eens dat hij was getuned. Ik ben financieel stabiel, maar ik was erg bezorgd over elk type groot probleem dat zich in mijn auto voordeed, dat werd gemarkeerd en dat ik me geen enorme reparatie kon veroorloven.
Dus nadat ik de auto een zeer korte tijd had gehad, ruilde ik hem in voor een nieuwe C8 Corvette.
Op dit moment heb ik de eigenaar van mijn vorige R8 opgespoord en geprobeerd hem terug te kopen, maar hij vond hem zo leuk. Hij wilde hem houden en ik begreep het helemaal. Dus plaatste ik een bestelling voor een C8zo6 volgens al mijn specificaties. Ik reed de C8 stingray de hele zomer en ontving mijn Zo6 vroeg in de herfst. Het is een spectaculaire auto met een bedwelmend geluid dat beter presteert dan elke R8 die ik ooit heb gehad. Ik ben er erg blij mee en kan niet wachten om hem in de zomer uit te proberen. Mijn droomauto is altijd een orkaan geweest. Mijn droomauto is een hurracan, die ik me nooit zal kunnen veroorloven, maar ooit was de Audi R8 V 10 mijn droomauto. Als ik terug in de tijd kon gaan, zou ik hem nu nog steeds hebben. Ik heb nog steeds een 2013 RS vijf als mijn winterauto, dus ik heb nog steeds de Audi-obsessie. Ik heb altijd respect gehad voor Corvette en de prijs die ze voor het geld doen en deze zo6 is een echte supercar.
Mijn respect voor de 1e generatie refresh r8 is er nog steeds. Als een van jullie besluit om de jouwe te verlaten, zorg er dan voor dat je er echt over nadenkt, want het is een tijdloze machine.
Ik verlangde vroeger naar de 3000GT en Stealth in die tijd, het was een droomauto voor mij toen ik in mijn tienerjaren zat
 
#28 ·
Afgezien van het alledaagse (Ford, Rover, Volvo, VW/Audi, Lexus etc.) dat wordt gebruikt voor gezinstaken etc. en na jarenlang lease/huur/bedrijfswagens te hebben gehad als expat, zijn de interessante (voor mij 😀)…..

twee of drie Jeep GC 4.7 v8 en originele 4 liter straight 6 Cherokee. Cool in het VK, niet zoveel verkocht en eigenlijk geweldige auto's

1976 TR7 gevolgd door een van de laatste 180 TR7 cabrio's. Nooit een steek gemist en ondanks de reputatie geweldige auto's

audi s5 gevolgd door 2015 RS5. De laatste een briljante auto en ik wou dat ik de ruimte had om te bewaren. Van nieuw bezit en verkocht met 10k

R8 LMX. Tweede eigenaar sinds 2015 en nu 6000 mijl. Moet meer gebruiken 😀 een bewaarder

1958 Triumph TR3. Mooie kleine auto, klinkt en ruikt naar weleer en een bewaarder. Makkelijk te weten wanneer hij olie nodig heeft, want dan stopt hij met druppelen!

McLaren 720 spider. Prachtig en gestoord in gelijke mate. Kan me niet voorstellen waarmee ik hem zou kunnen vervangen en kan zeker geen 150.000 pond rechtvaardigen voor een 765, aangezien de incrementele prestaties in het minst niet door mij zouden worden benut.
 
  • Like
Reactions: baege
#29 ·
Afgezien van het alledaagse (Ford, Rover, Volvo, vw/audi, Lexus etc.) gebruikt voor gezinstaken etc. en na jarenlang lease/huur/bedrijfswagens te hebben gehad als expat, zijn de interessante (voor mij 😀)…..

twee of drie Jeep GC 4.7 v8 en originele 4 liter straight 6 Cherokee. Cool in het VK, niet zo veel verkocht en eigenlijk geweldige auto's

1976 TR7 gevolgd door een van de laatste 180 TR7 cabriolet. Nooit een steek gemist en ondanks de reputatie geweldige auto's

audi s5 gevolgd door 2015 RS5. De laatste een briljante auto en ik wou dat ik de ruimte had om te bewaren. Van nieuw bezit en verkocht met 10k

R8 LMX. Tweede eigenaar sinds 2015 en nu ion 6000 mijl. Moet meer gebruiken 😀 een bewaarder

1958 Triumph TR3. Mooie kleine auto, klinkt en ruikt naar weleer en een bewaarder. Makkelijk te weten wanneer hij olie nodig heeft, want dan stopt hij met druppelen!

McLaren 720 spider. Prachtig en gestoord in gelijke mate. Kan me niet voorstellen waarmee ik hem zou kunnen vervangen en kan zeker geen 150.000 pond meer rechtvaardigen voor een 765, aangezien de incrementele prestaties in de verste verte niet door mij zouden worden benut
Ik hou van de RS5, zo'n klassieke schoonheid en die V8 is spannend
 
#32 ·
Ik besef dat anderen hun volledige pad hebben opgesomd en ik vind het erg leuk om die paden te zien, dus op het risico sommigen te vervelen, zal ik de mijne opsommen.

1980 Toyota Tercel
1972 Celica GT (eerste handgeschakelde)
1979 Corolla SR5
1985 Dodge Omni GLH
1986 Dodge Shelby Charger
1987 Ford Mustang LX 5.0
1985 Celica GTS
1986 Ford Mustang LX 5.0
1989 Ford Mustand LX 5.0
1990 Plymouth Laser Turbo
1990 300Zx Coupe
1994 Mazda MX6 Mystere
2003 350Z
2004 Crossfire
2007 Bmw Z4 3.0si COUPE
2014 Porsche Cayman S
2015 Corvette
2016 Cayman S
2018 Bmw M240i xdrive
2020 Bmw M2 Competition
2022 Porsche Cayman GTS 4.0
2023 R8 RWD COUPE

allemaal handgeschakeld behalve de Tercel, m240i en R8

top 5 qua plezier op dat moment
89 Mustang LX 5.0
90 300Zx
2007 BMW Z4 Coupe
2014 Cayman S
2023 R8

dit waren allemaal opstapauto's naar een nieuw niveau van plezier dat ik nog niet eerder had ervaren
 
#37 ·
Mijn weg naar de R8:

2020 Porche 911 Carrera S Cab --> 2022 R8 Perf Quattro Spyder --> 2022 Lambo Huracan Evo Spyder RWD

Trouwens, hier is mijn parallelle pad van dagelijkse bestuurders:

2000 Honda Accord --> 2012 Acura MDX --> 2021 BMW M340i --> 2022 BMW M850i GC --> 2023 BMW M8 Competition GC
 
#47 ·
Ongelooflijke lijst van iedereen. Hier is mijn lijst, gescheiden door prestaties en dagelijks.

Prestatie (Begonnen met Daily's uit 2010)
2006 BMW M3 Vert (6MT) --> 2010 BMW M6 Vert (6MT) --> 2012 BMW M3 Vert --> 2015 Audi R8 Competition*

Dagelijks
78 VW Fox (4MT) --> 1988 BMW 325i Vert --> 2000 Dodge Neon SRT4 (6MT) --> 2008 Lexus GS 430 --> 2010 Lexus RX430 --> 2006 Range Rover SC --> 2006 Mercedes Benz CLS 55 AMG --> 2016 Tesla Model S P90D* --> 2018 Tesla Model X P100D --> 2025 Rivian R1S Tri*

*Nog in bezit
 
  • Like
Reactions: baege
#48 · (Edited)
Mijn auto's sinds 1976:
Renault 15, Peugeot 305 S, Renaullt 5, Mazda 626 coupe, VW Jetta, Volvo 480 turbo, Audi 80 cabriolet, VW Golf Cabriolet, Audi TT, Honda Accord stationwagen (2), Audi Q5 en Audi R8 Spyder.
Ik heb van elke auto genoten, wat de evolutie in mijn leven laat zien en heb nog steeds de laatste drie Audi's in mijn bezit, nu ik genoeg ruimte in mijn garage heb.
 
#52 ·
Mijn auto's sinds 1976:
Renault 15, Peugeot 305 S, Renaullt 5, VW Jetta, Volvo 480 turbo, Audi 80 cabriolet, VW Golf Cabriolet, Audi TT, Honda Accord stationwagen (2), Audi Q5 en Audi R8 Spyder.
Ik heb van elke auto genoten, wat de evolutie in mijn leven laat zien en heb nog steeds de laatste drie Audi's in mijn bezit, nu ik genoeg ruimte in mijn garage heb. View attachment 306580
View attachment 306579
View attachment 306578 View attachment 306582
Prachtige R8 en ik ben dol op de grote vlag!