Hé mensen
Ik vind het altijd interessant om de verhalen van mensen te horen over hoe ze in een R8 terecht zijn gekomen en wat er daarvoor was.
Voor mij, ik zal niemand vervelen door helemaal terug te gaan, maar mijn recente auto verleden is 2020 BMW M2 Competition, 2022 Porsche Cayman GTS 4.0
Ik herinner me duidelijk de eerste keer dat ik in 2008 een R8 op de weg zag. Ik was overweldigd door zijn aanwezigheid, wat een auto!
Ik heb hun uiterlijk en geluid sindsdien altijd bewonderd. Een goede vriend had op een gegeven moment 2 GATED V10's en ik kon in één meerijden en hield van de open cabine en het geluid van de V10.
Ik had er een van hem moeten kopen toen hij ze verliet, maar destijds (2016 of zo) leek 150.000 CAD veel geld (ik zou lachen als ik toen zijn 2015 R8 had gekocht
Hoe dan ook, ik reed in 2019 voor het eerst in een 2012 gated V10 coupé en hield van de directe gasrespons, het koppel en het geluid en de jacht begon
Ik maakte de fout om die 2012 te laten schieten en begon toen met zoeken naar een andere gated v10 die ik nooit heb gevonden
Ik heb in 2022 serieus gedebatteerd over een 2018 RWS vs. de cayman GTS 4.0 toen ik afscheid nam van mijn M2 competition, maar uiteindelijk koos ik voor de cayman, voornamelijk vanwege praktische overwegingen en het handmatige aspect
Flash forward naar deze herfst, ik was behoorlijk verveeld van de cayman en reed eindelijk in een Gen 2
Ik kon meteen zien dat deze auto van een ander niveau was, het platform zelf voelde zo stijf aan, het voelde gewoon als een duurdere auto (wat het is), de kracht en het geluid van de V10 waren ongelooflijk en de DCT was razendsnel
Ongeveer een maand later kocht ik mijn 23 RWD coupé en ben erg blij met de verhuizing
Twee van mijn grootste angsten (d.w.z. het missen van handmatig en de R8 die te groot is en moeilijk te zien) zijn geen problemen geweest en ik ben absoluut verslaafd aan die V10. Ik kijk uit naar elke rit op een manier die ik al jaren niet meer heb gedaan
Wat is jouw verhaal?
Ik vind het altijd interessant om de verhalen van mensen te horen over hoe ze in een R8 terecht zijn gekomen en wat er daarvoor was.
Voor mij, ik zal niemand vervelen door helemaal terug te gaan, maar mijn recente auto verleden is 2020 BMW M2 Competition, 2022 Porsche Cayman GTS 4.0
Ik herinner me duidelijk de eerste keer dat ik in 2008 een R8 op de weg zag. Ik was overweldigd door zijn aanwezigheid, wat een auto!
Ik heb hun uiterlijk en geluid sindsdien altijd bewonderd. Een goede vriend had op een gegeven moment 2 GATED V10's en ik kon in één meerijden en hield van de open cabine en het geluid van de V10.
Ik had er een van hem moeten kopen toen hij ze verliet, maar destijds (2016 of zo) leek 150.000 CAD veel geld (ik zou lachen als ik toen zijn 2015 R8 had gekocht
Hoe dan ook, ik reed in 2019 voor het eerst in een 2012 gated V10 coupé en hield van de directe gasrespons, het koppel en het geluid en de jacht begon
Ik maakte de fout om die 2012 te laten schieten en begon toen met zoeken naar een andere gated v10 die ik nooit heb gevonden
Ik heb in 2022 serieus gedebatteerd over een 2018 RWS vs. de cayman GTS 4.0 toen ik afscheid nam van mijn M2 competition, maar uiteindelijk koos ik voor de cayman, voornamelijk vanwege praktische overwegingen en het handmatige aspect
Flash forward naar deze herfst, ik was behoorlijk verveeld van de cayman en reed eindelijk in een Gen 2
Ik kon meteen zien dat deze auto van een ander niveau was, het platform zelf voelde zo stijf aan, het voelde gewoon als een duurdere auto (wat het is), de kracht en het geluid van de V10 waren ongelooflijk en de DCT was razendsnel
Ongeveer een maand later kocht ik mijn 23 RWD coupé en ben erg blij met de verhuizing
Twee van mijn grootste angsten (d.w.z. het missen van handmatig en de R8 die te groot is en moeilijk te zien) zijn geen problemen geweest en ik ben absoluut verslaafd aan die V10. Ik kijk uit naar elke rit op een manier die ik al jaren niet meer heb gedaan
Wat is jouw verhaal?