Aan allen: Even een heads-up over een probleem dat V8-bezitters zou kunnen treffen. Ik heb een '08 V8 die voor een 'gezondheidscheck' bij Audi was, terwijl ik hun V10 R8 Plus leende (geweldig!). Hoe dan ook, ze ontdekten dat mijn achterste kogelgewrichten versleten waren en vervangen moesten worden. Ze adviseerden toen dat Audi de V8-kogelgewrichten niet meer maakt, omdat ze de achterwielophanging van de V10 hebben geĂĽpgraded en alleen die onderdelen leveren. Blijkbaar kosten de kogelgewrichten alleen al ongeveer 650 pond, maar de onderdelen alleen al voor de volledige V10-ophanging 2.200 pond (VK). Toen zeiden ze dat ze weg moesten gaan en Audi om toestemming moesten vragen om het verschil te financieren. Gelukkig zei Audi ja (wat ze naar mijn mening verplicht zijn als ze de V8-kogelgewrichtonderdelen niet meer maken) en ik heb de volledige ophanging achterin laten upgraden naar V10-specificatie voor 650 + arbeidskosten (ongeveer 880 in totaal). Dus, het punt is, als dit jou overkomt, dring er dan op aan dat Audi het verschil dekt, voor het geval ze je de hele zaak proberen aan te rekenen. Gezien de gedragscode van autofabrikanten, die clausules bevat over het leveren van onderdelen gedurende ten minste de levensduur van de productie van een auto, denk ik dat ze het moeilijk zouden hebben om dit niet te doen. Ik ben tevreden, vroeg me alleen af of ze me ĂĽberhaupt moesten vertellen dat er een vraag was over het dekken ervan.