Więc 90% tego, co słyszymy na stronie, dotyczy tego, jak mag rides ssą. To ma sens, ponieważ ludzie przychodzą tutaj głównie po to, aby rozmawiać o tym, jak absurdalnie drogie są w wymianie i że na pewno zawiodą. I to są dwa prawdziwe stwierdzenia.
Stwierdziłem, że każdy zestaw wytrzymuje około 30 tysięcy mil, a naprawa w salonie wiąże się z wysoką opłatą. Oczywiście, możesz wybrać zawieszenie gwintowane, jak od pana Ahlamna, i na zawsze pozbyć się problemu, uzyskując lepsze osiągi (tylko nie oczekuj, że dostarczy je do ciebie do lokalnego klubu dżentelmenów, bo próbowałem i odmówił), albo możesz poprosić Rafa, aby sprzedał ci odnowioną parę. Obie opcje są świetne.
ALE Niemcy są całkiem dobrzy w swojej pracy i zawsze mnie zastanawiało, dlaczego wciąż używali tego produktu, skoro wiadomo, że zawodzi. Kiedyś myślałem, że to dlatego, że było to dla nich dobrym powtarzalnym źródłem dochodu ze sprzedaży tych rzeczy, gdy się psuły.
Teraz zdałem sobie sprawę, że używali ich, ponieważ naprawdę są tak wspaniałe. Są fantastyczne. Naprawdę niesamowite w swojej pracy. Ich zadaniem jest być wygodnym, gdy potrzebujesz komfortu, i sztywnym, gdy chcesz pchnąć samochód. Nie twierdzę, że wiem dużo o sztywnej stronie i jak wypadają w porównaniu z innymi opcjami na torze, ponieważ nie jeżdżę moim samochodem po torze ani nie wciskam go tak mocno, że kiedykolwiek potrzebuję, aby były nawet sztywne.
Ale twierdzę, że wiem trochę o komforcie. Przejechałem prawie 80 000 mil na mag rides w każdych możliwych warunkach. I spędziłem kilka ostatnich tygodni na prawdziwych jazdach testowych samochodami, w tym Hurucan i gen 2 bez mag rides.
To, co sobie uświadomiłem, to to, że jeżdżąc po przyzwoitych drogach, naprawdę nie potrzebujesz mag rides. Hurucan i gen 2 mają mniej więcej taki sam komfort.
Ale jako codzienny kierowca, który jeździ po całym kraju w tmmy gen 1 i który spędza sporo czasu w parkach przemysłowych, gdzie jest o wiele więcej grzbietów na drogach lub zagięć, mag rides naprawdę sprawiają, że samochód nadaje się do zamieszkania jako prawdziwy codzienny kierowca. Nie mówię nawet, że do zniesienia, ale naprawdę wygodny.
Jestem naprawdę zdumiony, jak dobrze działają dla tego codziennego komfortu na złych drogach. I ❤ mag rides.
Stwierdziłem, że każdy zestaw wytrzymuje około 30 tysięcy mil, a naprawa w salonie wiąże się z wysoką opłatą. Oczywiście, możesz wybrać zawieszenie gwintowane, jak od pana Ahlamna, i na zawsze pozbyć się problemu, uzyskując lepsze osiągi (tylko nie oczekuj, że dostarczy je do ciebie do lokalnego klubu dżentelmenów, bo próbowałem i odmówił), albo możesz poprosić Rafa, aby sprzedał ci odnowioną parę. Obie opcje są świetne.
ALE Niemcy są całkiem dobrzy w swojej pracy i zawsze mnie zastanawiało, dlaczego wciąż używali tego produktu, skoro wiadomo, że zawodzi. Kiedyś myślałem, że to dlatego, że było to dla nich dobrym powtarzalnym źródłem dochodu ze sprzedaży tych rzeczy, gdy się psuły.
Teraz zdałem sobie sprawę, że używali ich, ponieważ naprawdę są tak wspaniałe. Są fantastyczne. Naprawdę niesamowite w swojej pracy. Ich zadaniem jest być wygodnym, gdy potrzebujesz komfortu, i sztywnym, gdy chcesz pchnąć samochód. Nie twierdzę, że wiem dużo o sztywnej stronie i jak wypadają w porównaniu z innymi opcjami na torze, ponieważ nie jeżdżę moim samochodem po torze ani nie wciskam go tak mocno, że kiedykolwiek potrzebuję, aby były nawet sztywne.
Ale twierdzę, że wiem trochę o komforcie. Przejechałem prawie 80 000 mil na mag rides w każdych możliwych warunkach. I spędziłem kilka ostatnich tygodni na prawdziwych jazdach testowych samochodami, w tym Hurucan i gen 2 bez mag rides.
To, co sobie uświadomiłem, to to, że jeżdżąc po przyzwoitych drogach, naprawdę nie potrzebujesz mag rides. Hurucan i gen 2 mają mniej więcej taki sam komfort.
Ale jako codzienny kierowca, który jeździ po całym kraju w tmmy gen 1 i który spędza sporo czasu w parkach przemysłowych, gdzie jest o wiele więcej grzbietów na drogach lub zagięć, mag rides naprawdę sprawiają, że samochód nadaje się do zamieszkania jako prawdziwy codzienny kierowca. Nie mówię nawet, że do zniesienia, ale naprawdę wygodny.
Jestem naprawdę zdumiony, jak dobrze działają dla tego codziennego komfortu na złych drogach. I ❤ mag rides.