Audi R8 Forums banner

Uwielbiam Mag Rides

8.6K views 67 replies 13 participants last post by  JuddS  
#1 ·
Więc 90% tego, co słyszymy na stronie, dotyczy tego, jak mag rides ssą. To ma sens, ponieważ ludzie przychodzą tutaj głównie po to, aby rozmawiać o tym, jak absurdalnie drogie są w wymianie i że na pewno zawiodą. I to są dwa prawdziwe stwierdzenia.

Stwierdziłem, że każdy zestaw wytrzymuje około 30 tysięcy mil, a naprawa w salonie wiąże się z wysoką opłatą. Oczywiście, możesz wybrać zawieszenie gwintowane, jak od pana Ahlamna, i na zawsze pozbyć się problemu, uzyskując lepsze osiągi (tylko nie oczekuj, że dostarczy je do ciebie do lokalnego klubu dżentelmenów, bo próbowałem i odmówił), albo możesz poprosić Rafa, aby sprzedał ci odnowioną parę. Obie opcje są świetne.

ALE Niemcy są całkiem dobrzy w swojej pracy i zawsze mnie zastanawiało, dlaczego wciąż używali tego produktu, skoro wiadomo, że zawodzi. Kiedyś myślałem, że to dlatego, że było to dla nich dobrym powtarzalnym źródłem dochodu ze sprzedaży tych rzeczy, gdy się psuły.

Teraz zdałem sobie sprawę, że używali ich, ponieważ naprawdę są tak wspaniałe. Są fantastyczne. Naprawdę niesamowite w swojej pracy. Ich zadaniem jest być wygodnym, gdy potrzebujesz komfortu, i sztywnym, gdy chcesz pchnąć samochód. Nie twierdzę, że wiem dużo o sztywnej stronie i jak wypadają w porównaniu z innymi opcjami na torze, ponieważ nie jeżdżę moim samochodem po torze ani nie wciskam go tak mocno, że kiedykolwiek potrzebuję, aby były nawet sztywne.

Ale twierdzę, że wiem trochę o komforcie. Przejechałem prawie 80 000 mil na mag rides w każdych możliwych warunkach. I spędziłem kilka ostatnich tygodni na prawdziwych jazdach testowych samochodami, w tym Hurucan i gen 2 bez mag rides.

To, co sobie uświadomiłem, to to, że jeżdżąc po przyzwoitych drogach, naprawdę nie potrzebujesz mag rides. Hurucan i gen 2 mają mniej więcej taki sam komfort.

Ale jako codzienny kierowca, który jeździ po całym kraju w tmmy gen 1 i który spędza sporo czasu w parkach przemysłowych, gdzie jest o wiele więcej grzbietów na drogach lub zagięć, mag rides naprawdę sprawiają, że samochód nadaje się do zamieszkania jako prawdziwy codzienny kierowca. Nie mówię nawet, że do zniesienia, ale naprawdę wygodny.

Jestem naprawdę zdumiony, jak dobrze działają dla tego codziennego komfortu na złych drogach. I ❤ mag rides.
 
#2 ·
Zawsze chętnie pomożemy, jeśli kiedykolwiek skończy się Państwa gwarancja i/lub zechcą Państwo złożyć u nas zamówienie!
 
#3 ·
Gdybym nie miał gwarancji, na pewno bym od ciebie kupił.
 
#4 ·
Zgoda. Często mówiłem to samo - naprawdę podoba mi się wszechstronność, komfort i osiągi magnetycznej jazdy. Czy wymiana jest droga? Tak. Ale jest to również jedna z niewielu pięt Achillesa R8 pod względem niezawodności.

Większość ludzi rozumie, że mag ride dostosowuje się ręcznie za pomocą naciśnięcia przycisku... samo w sobie jest to przydatne i fajne. Ale mniej omawiane lub znane jest to, że jest to system aktywny. Jest w stanie dostosować się do przeciwdziałania przysiadom, nurkowaniu i przechylaniu, a także... wszystko to, zapewniając maksymalny komfort, gdy dodatkowa sztywność nie jest wymagana. To jeszcze fajniejsze.

Jestem pewien, że mój będzie musiał zostać wymieniony w pewnym momencie... może nawet wkrótce... ale miałem wiele dobrych lat z oryginałami, więc osobiście nie mogę narzekać.
 
#5 ·
Mag ride to jeden z głównych powodów, dla których przeszedłem z R8 na Huracana. W 2016 roku chciałem pozbyć się mojego R8 z 2012 roku i kupić R8 Plus, odbyłem jazdę próbną, ale jakość jazdy nie była zbyt dobra, zwłaszcza na tych kiepskich drogach, które mieliśmy. Ponieważ mag ride nie było opcją w Plusie, zdecydowałem się na Huracana, który to miał.
 
#6 ·
Co u licha? Nie wiedziałem, że Huracany mogą mieć mag rides. Ten, którym jeździłem, ich nie miał i był bardzo niewygodny na złych drogach. W jakich latach/modelach hurucanów były mag rides i czy były opcją czy standardem?
 
#8 ·
Wszystkie AWD je mają i jest to opcja w RWD, dotyczy to wszystkich roczników.
Zgadzam się, miło je mieć. Przesiadłem się z R8 V10+ gen 1, który miał sportowe zawieszenie Audi, na Huracana LP 610-4, który ma mag rides. Ku mojemu zdziwieniu, Huracan jest bardziej komfortowym samochodem w prowadzeniu (spodziewałem się czegoś odwrotnego).

@Blu Bull lub @Nagengast, czy wskaźniki awaryjności mag ride są mniej więcej takie same w Huracanie jak w R8? Czy są one w zasadzie tak samo zaprojektowane? A jeśli tak, czy istnieją podobne opcje wymiany? Mam za sobą nieco ponad 6000 mil, więc mam nadzieję, że wytrzymają jeszcze jakiś czas, ale po prostu jestem ciekaw.
 
#9 ·
@JuddS „Nie twierdzę, że wiem dużo o sztywnej stronie… ani nie naciskam na nią wystarczająco mocno, żeby kiedykolwiek potrzebować, żeby były sztywne.” - mmph! Z twoich postów myślałem, że wręcz przeciwnie?

Gdyby tylko wszystko w życiu miało przycisk mag ride. Przepraszam, wiem, że jestem dziecinny, ale nie mogłem się oprzeć.

Ale zgadzam się, magrides są super fajne i to świetna zabawa jako techniczny gadżet dla pasażerów niezaznajomionych z motoryzacją.
 
#12 ·
Raf, jak oceniasz wytrzymałość magride'ów w Huracanie w porównaniu do R8?
 
#14 ·
Raf, jak oceniasz wytrzymałość magride'ów Huracana w porównaniu do R8?
To samo. Gen 2 i Huracan mają takie same tylne amortyzatory, ale przednie są nieco inne, mimo że wyglądają prawie identycznie.
 
#15 ·
Tak, naprawdę lubię moje magrides, ale niestety jestem w kolejce po zestaw z fabryki, ponieważ mój lokalny dealer/sklep Audi nie pozwala na montaż części regenerowanych i skontaktowali się już z Fidelity i uzyskali zgodę na wymianę. Raf (z Nagengast) skontaktował się, ale niestety byłem już uwiązany tym, co mój doradca serwisowy uruchomił z ubezpieczeniem i zamówieniem ich z Audi. Więc chyba muszę czekać... trochę do bani. Cóż, coś dla tych z was, którzy powinni o tym pamiętać, gdy wasze będą wymagały wymiany i są objęte gwarancją lub umową serwisową w odniesieniu do wykonywania prac w centrum serwisowym dealera.
 
#16 ·
Jaki jest czas oczekiwania? Czekam 3 do 4 tygodni na pas bezpieczeństwa i to pierwszy raz, kiedy musiałem czekać na część do mojego samochodu dłużej niż tydzień.
 
#17 ·
Dlaczego tak długo czeka się na części zamienne?
 
#18 ·
Nie mam pojęcia. Powiedzieli mi, kiedy to zostawiłem, że w Wisconsin jest dostępny jeden pas bezpieczeństwa, ale kiedy nadszedł czas zamówienia, powiedzieli, że musi pochodzić z Niemiec. To pierwszy raz, kiedy potrzebowałem części, która nie była dostępna w USA.
 
#19 ·
Zastanawiam się, czy zapasy właśnie zaczynają się kurczyć.
 
#20 ·
Moje bardzo ograniczone i być może błędne zrozumienie jest takie, że Audi jest prawnie zobowiązane do dostarczania części przez 10 lat. Jeśli Gen 1 zakończyła się w 2015 roku, mogą nie być zobowiązani do dostarczania części po 2025 roku. Martwię się tym problemem mniej niż wiele osób i myślę, że wszystko się ułoży, choć być może z pewnymi opóźnieniami. Nawet wtedy rynek wtórny powinien zaspokoić potrzebę.
 
  • Like
Reactions: spinnetti_1751
#21 ·
Moje bardzo ograniczone i być może błędne zrozumienie jest takie, że Audi jest prawnie zobowiązane do dostarczania części przez 10 lat. Jeśli Gen 1 zakończył się w 2015 roku, mogą nie być zobowiązani do dostarczania części po 2025 roku. Martwię się tym problemem mniej niż wiele osób i myślę, że wszystko się ułoży, choć być może z pewnymi opóźnieniami. Nawet wtedy wtórny rynek powinien zaspokoić potrzebę.
Jeśli to prawda - jesteśmy gotowi na wszystkich nowych klientów!
 
#22 ·
Chciałbym, żeby Audi poszło w ślady Mercedesa - wierzę, że MB produkuje części "dziedzictwa" dla swoich wcześniejszych modeli. Nie jestem pewien, czy dotyczy to WSZYSTKICH, czy tylko "ważnych" modeli itp. Ale to miła koncepcja. Myślę, że rynek wtórny pomoże w pewnych kwestiach, ale na pewno nie we wszystkich. @Nagengast - Może okazja do wyjścia poza amortyzatory! :)
 
#23 ·
Zatem 90% tego, co słyszymy na stronie, dotyczy tego, jak mag ride ssą. To ma sens, ponieważ ludzie przychodzą tutaj tylko po to, aby porozmawiać o tym, jak absurdalnie drogie są w wymianie i że na pewno zawiodą. I to są dwa prawdziwe stwierdzenia.

Stwierdziłem, że każdy zestaw wytrzymuje około 30 tysięcy mil i naprawa w salonie to wysoka opłata. Oczywiście możesz wybrać zawieszenie gwintowane, jak od pana Ahlamna i na zawsze pozbyć się problemu, uzyskując lepsze osiągi (tylko nie oczekuj, że dostarczy je do lokalnego klubu dżentelmenów, bo próbowałem i odmówił) lub możesz poprosić Rafa o sprzedaż odnowionej pary. Obie opcje są świetne.

ALE Niemcy są w swojej pracy całkiem dobrzy i zawsze mnie zastanawiało, dlaczego wciąż używali tego produktu, skoro wiadomo, że zawodzi. Kiedyś myślałem, że to dlatego, że było to dla nich dobrym powtarzającym się źródłem dochodu ze sprzedaży tych rzeczy, gdy się psuły.

Teraz zdałem sobie sprawę, że używali ich, ponieważ naprawdę są tak wspaniałe. Są fantastyczne. Naprawdę niesamowite w swojej pracy. Ich zadaniem jest zapewnienie komfortu, gdy potrzebujesz komfortu, i sztywności, gdy chcesz pchnąć samochód. Nie twierdzę, że wiem dużo o sztywnej stronie i jak wypadają w porównaniu z innymi opcjami na torze, ponieważ nie jeżdżę moim samochodem po torze ani nie pcham go wystarczająco mocno, gdzie kiedykolwiek potrzebuję, żeby były nawet sztywne.

Ale twierdzę, że wiem trochę o komforcie. Przejechałem prawie 80 000 mil na mag ride w każdych możliwych warunkach. I spędziłem kilka ostatnich tygodni na prawdziwych jazdach testowych samochodami, w tym Hurucan i gen 2 bez mag ride.

To, co sobie uświadomiłem, to to, że jeżdżąc po przyzwoitych drogach, naprawdę nie potrzebujesz mag ride. Hurucan i osiągi gen 2 są mniej więcej tak samo komfortowe.

Ale jako kierowca na co dzień, który jeździ po całym kraju w tmmy gen 1 i który spędza sporo czasu w parkach przemysłowych, gdzie na drogach jest o wiele więcej grzbietów lub załamań, mag ride naprawdę sprawiają, że samochód nadaje się do zamieszkania jako prawdziwy codzienny kierowca. Nie mówię nawet, że do zniesienia, ale naprawdę komfortowy.

Naprawdę jestem zdumiony, jak dobrze działają dla tego codziennego komfortu na złych drogach. I ❤ mag ride.
Muszę się nie zgodzić. Mag ride to dość słaby układ zawieszenia dla czegoś, co wygląda i kosztuje jak R8. Pomijając straszną niezawodność, która jest niewybaczalna dla czegoś, co ma być codziennie jeżdżącym sportowym/supersamochodem... po prostu nie wykonują dobrze swojej pracy. Może po prostu byłem rozpieszczony, pochodząc z DOSKONAŁEGO zawieszenia Porsche X73, ale mag ride nie prowadzą się tak, jak powinien prowadzić się samochód sportowy. Nawet w ustawieniu sportowym tłumienie jest daleko w tyle i próbuje za bardzo amortyzować cię od drogi. Powoduje to skoczną, niepewną jazdę, gdy mocno naciskasz na samochód lub jesteś na złych drogach. Audi słynie z produkcji miękkich samochodów, które bardziej skłaniają się ku luksusowej i wygodnej jeździe zamiast sportowej, ale można by pomyśleć, że zrobiliby to trochę inaczej w przypadku swojego sportowego/supersamochodu halo. Kiedy dostałem mojego R8, planowałem zostawić mag ride w samochodzie, dopóki nie trzeba ich było wymienić. Ale skończyłem z ich wymianą na zawieszenie gwintowane dość szybko, ponieważ nie było mowy, żebym pojechał z tym zawieszeniem na tor. Co zabawne, kiedy pierwszy raz pojawiłem się na torze z samochodem, ktoś podszedł i wspomniał, że również ma R8, ale nie zabierze go na tor, ponieważ mag ride nie były zawieszeniem do sportowej jazdy.
 
#24 ·
Ale skończyłem na szybkim zamienianiu ich na gwintowane zawieszenie, ponieważ w żaden sposób nie pojechałbym na tor z tym zawieszeniem.
...i właśnie to jest powód, dla którego magride nie jest dla ciebie. Jeździsz swoim samochodem po torze. Magride nie pasuje do twoich celów, ale to nie czyni go złym. Czyni go nieodpowiednim dla sposobu, w jaki zamierzasz używać samochodu.

Ok, zdecydowałeś się na gwintowane zawieszenie jako zamiennik, aby pomóc ci osiągnąć ten cel. Cóż... gdyby gwintowane zawieszenie było panaceum dla wszystkich kierowców i wszystkich samochodów sportowych/super samochodów, byłyby one z nimi fabrycznie dostarczane. Przynajmniej byłaby dla nich OPCJA. Jednak o ile wiem, znam tylko jeden inny samochód, który jest dostarczany z gwintowanym zawieszeniem fabrycznie i jest to Dodge Viper ACR. Niech ktoś się odezwie, jeśli zna inne.

Mój punkt widzenia jest taki, że nie mam zamiaru nigdy jeździć moim samochodem po torze. Nigdy. Większość innych ludzi też nie. Po co więc trząść się na sztywnym, torowym zawieszeniu, takim jak statyczne amortyzatory OEM Plus/Perfomance lub zestaw gwintowany z rynku wtórnego, tylko po to, by jeździć po drogach publicznych? Ten sam argument, którego użyłeś przeciwko magride, można by powiedzieć prawie słowo w słowo o gwintowanym zawieszeniu. Gwintowane zawieszenie to dość złe zawieszenie dla czegoś, co wygląda i kosztuje tyle, co R8. Zmieniło się tylko zamierzone przeznaczenie wrażeń z jazdy, które różni się od twojego.
 
#25 ·
Nie jeździłem samochodem z zawieszeniem x73, więc nie mogę porównać. Ale poniżej wkleiłem moje ostatnie trzy dni jazdy moim r8 i było to 626 mil w ciągu trzech dni. A mój klient zapytał mnie dzisiaj, jak szybko mogę pojechać do ich obiektu w Memphis, więc muszę to jak najszybciej uwzględnić. To dla mnie niezbyt intensywny okres jazdy i często pokonuję 600 mil w ciągu jednego dnia. Czasami jeżdżę nawet do Nowego Jorku z Chicago, po prostu dlatego, że lubię być w drodze. Naprawdę lubię te mile. A kiedy kilka razy w roku jadę w góry Karoliny Północnej, nie muszę nawet naciskać przycisku mag ride, pędząc po tych górskich drogach, ponieważ jadę tylko na 6/10.

Chciałem tylko wygodnej jazdy i nie chciałem, żeby samochód jechał szybciej, przyspieszał szybciej ani wchodził ciaśniej w zakręty. Właściwie mam wolniejsze V8 i wolę to, ponieważ mogę dłużej trzymać pedał wciśnięty do metalu i podoba mi się to uczucie.

Rozumiem jednak, że nie są one tak dobre na torze i zdecydowanie rozumiem, że psują się za dużo i za dużo kosztują naprawy.
 

Attachments

#27 ·
Nigdy nie jeździłem samochodem z zawieszeniem x73, więc nie mogę porównać. Ale poniżej wkleiłem moje ostatnie trzy dni jazdy moim r8 i było to 626 mil w ciągu trzech dni. A mój klient zapytał mnie dzisiaj, jak szybko mogę pojechać do ich obiektu w Memphis, więc muszę to jak najszybciej uwzględnić. To dla mnie niezbyt intensywny okres jazdy i często robię 600 mil w ciągu jednego dnia. Czasami jeżdżę nawet z Chicago do Nowego Jorku tylko dlatego, że lubię być w drodze. Naprawdę lubię te mile. A kiedy kilka razy w roku jadę w góry NC, nie muszę nawet naciskać przycisku mag ride, szalejąc po tych górskich drogach, ponieważ jadę tylko na 6/10.

Chciałem tylko wygodnej jazdy i nie chciałem, żeby samochód jechał szybciej, przyspieszał szybciej ani wchodził ciaśniej w zakręty. Właściwie mam wolniejsze V8 i wolę to, ponieważ mogę dłużej trzymać pedał wciśnięty do metalu i podoba mi się to uczucie.

Ale widzę twój punkt widzenia, że nie są tak dobre na torze i zdecydowanie widzę twój punkt widzenia, że za dużo się psują i za dużo kosztują naprawy.
To niesamowite, stary! Uwielbiam słuchać o innych ludziach, którzy naprawdę dobrze wykorzystują swoje R8. Jestem taki sam. Jeżdżę swoim codziennie, a kiedy mieszkałem w Nowym Jorku, założyłem nawet opony zimowe i jeździłem nim po śniegu.
Jeśli chodzi o mag ride, to przynajmniej zobacz, czy możesz pojeździć czyimś, który ma ładnie skonfigurowane gwintowane zawieszenie, aby porównać. To ogromna różnica w porównaniu z mag ride. A w zależności od ustawień, możesz je ustawić tak samo wygodnie.
 
#34 ·
Jak porównujesz PASM do mag rides pod względem czystego komfortu na ZŁYCH drogach? Moje testy w tym miesiącu nauczyły mnie, że na dobrych drogach zawieszenie naprawdę nie robi ogromnej różnicy dla komfortu. Ale kiedy trafiasz na drogi z grzbietami lub po prostu starsze i trochę wyboiste (nie mówię o dziurach), mag rides są fantastyczne.

I nie sądzę, żeby wiele osób twierdziło, że R8 jest lepszą maszyną niż 911, która była dopracowywana przez pokolenia i pokolenia. Ale ja po prostu nie jestem dentystą...
 
#36 ·
6 tygodni na pas bezpieczeństwa? Jeśli nie, która część?
 
#38 ·
Myślę, że wiele osób nie ma dobrego punktu odniesienia dla mag-rides, jeśli ich nie doświadczyli jako nowych. Jeśli kupujesz 3-, 4- lub 5-letni samochód, nie mówiąc już o 10+, zawieszenie będzie naruszone i zużyte. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy dostałem R8... tryb sportowy był TAK sztywny, że moje oczy dosłownie chichotały na wybojach - pamiętam, że podzieliłem się tym doświadczeniem na forum. Pomyślałem: "Nigdy nie użyję tego trybu - jest zbyt sztywny". 10 lat później? Nie jest już tak sztywny. Różnica między komfortem a sportem znacznie się zmniejszyła... więc skłaniałbym się do zgody z @fastspek, że czas ma tendencję do eliminowania różnic. Chociaż nadal mogę odczuwać zauważalną różnicę, to daleko od tego, co było zupełnie nowe.

Jeśli chodzi o gwintowane zawieszenia, wierzę, że słyszałem (od ludzi takich jak Ricky, jeśli dobrze pamiętam?), że gwintowane zawieszenia GT były gdzieś pomiędzy komfortem a sportem w przypadku mag-rides. Nie były sztywniejsze. Oczywiście, istnieje wiele super sztywnych opcji, ale wierzę, że Audi oczekiwało, że większość R8 będzie jeździć po ulicach i rzadko, jeśli w ogóle, brać udział w jeździe po torze.

Dla moich celów magnetyczne zawieszenie było świetne. Jeżdżę w 95% czasu w trybie komfortowym, co nie oznacza, że nie jeżdżę dynamicznie - ale ten tryb jest więcej niż wystarczający, aby zapewnić odpowiednie prowadzenie. Kiedy samochód JEST NAPRAWDĘ forsowany, a droga jest wystarczająco gładka, włącza się bardziej sportowe ustawienie. Zawsze było świetne prowadzenie... nigdy nie było odbijania, podskakiwania itp. Znowu, wiele z tego sprowadza się również do odpowiednich dróg.

Podobnie jak wielu tutaj, w przeszłości jeździłem samochodami ze sztywnym zawieszeniem sportowym. Uwielbiałem je na dobrych drogach, a potem nienawidziłem na każdej innej drodze. Kiedy regulowane amortyzatory zaczęły wchodzić do głównego nurtu, przysiągłem, że nigdy nie wrócę do sztywnego zawieszenia... i nie wróciłem. Każdy samochód, który miałem w ciągu ostatnich 10 lat, ma teraz elektronicznie regulowane zawieszenie.
 
  • Like
Reactions: fastspek
#39 ·
Myślę, że wiele osób nie ma dobrego punktu odniesienia dla mag rides, jeśli ich nie doświadczyło jako nowych. Jeśli kupujesz 3-, 4- lub 5-letni samochód, nie mówiąc już o 10+, zawieszenie będzie naruszone i zużyte. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy dostałem R8... tryb sportowy był TAK sztywny, że moje oczy dosłownie chichotały na wybojach - pamiętam, że podzieliłem się tym doświadczeniem z forum. Pomyślałem: "Nigdy nie użyję tego trybu - jest zbyt sztywny". 10 lat później? Nie jest już tak sztywny. Różnica między komfortem a sportem znacznie się zmniejszyła... więc skłaniałbym się do zgody z @fastspek, że czas ma tendencję do eliminowania różnic. Chociaż wciąż mogę odczuwać zauważalną różnicę, to daleko od tego, co było zupełnie nowe.
Świetny punkt. Wielu naszych klientów mówi nam, że ich doświadczenie z jazdy ich R8 drastycznie zmieniło się, gdy zamienili swoje stare/cieknące amortyzatory na nasze. Mam nadzieję, że któryś z nich zabierze głos.
 
#40 ·
Istnieje bardzo zauważalna, w zasadzie to eufemizm, różnica między starymi i złymi mag ride a nową parą.

Mam już trzeci zestaw mag ride i za każdym razem, gdy je wymieniałem, natychmiast zauważałem różnicę. Kiedy mag ride całkowicie się psuje, słychać metaliczny stukot, gdy wjedziesz w dziurę lub nawet na nierówną krawędź na drodze. Ale zanim to nastąpi, po prostu powoli z czasem tracą swoją skuteczność. Płyn wycieka, mechanik nazwał to zamgleniem, które widział na mag ride, i myślę, że po prostu wszystko robią gorzej. Myślę, że brak płynu po prostu sprawia, że ​​są mniej komfortowe, gdy powinny być komfortowe, i mniej sztywne, gdy powinny być sztywne.

Ale nowy zestaw absolutnie zmienia samochód, nawet jeśli nie są całkowicie zepsute i po prostu zamglone przed wymianą.

Kolejną kwestią jest to, że nie zauważasz, że się pogarszają, ponieważ jest to powolny proces i po prostu przyzwyczajasz się do gorszej jakości jazdy. Ez, założę się, że potrzebujesz nowej pary. Czy kiedykolwiek zlecasz swojemu mechanikowi podniesienie samochodu, aby je obejrzał, czy robisz to w domu?
 
#41 · (Edited)
Jest bardzo zauważalna, właściwie to eufemizm, różnica między starymi i złymi mag ride a świeżą parą.
Miałem dokładnie takie samo doświadczenie, kiedy wymieniłem swoje 30 000 km temu. Nadal są w porządku i nie ma śladu pocenia się ani wycieków. Może wytrzymają dłużej, ponieważ nie często używam ustawienia sportowego.
Nadal zauważam wyraźną różnicę między dwoma trybami.
Zachowałem swoje stare amortyzatory. Następnym razem zostaną odnowione przez Nagengasta.
 
#45 ·
To dużo pieniędzy, żeby zapłacić za proaktywną usługę. Chodzi mi o to, że spędziłem połowę życia w Ameryce Łacińskiej, więc mam tendencję do bycia nieco bardziej agresywnym niż Amerykanie, ale w ostatecznym rozrachunku osoby świadczące usługi są oparte na prowizji tam, gdzie mieszkam i zarabiają pieniądze tylko wtedy, gdy zostanie to zatwierdzone. Zaprzyjaźniłem się z osobą, która zatwierdza usługi i nigdy nie miałem problemu. Wszyscy lubią gotówkę.
 
#47 ·
Czy czas oczekiwania jest taki sam we wszystkich krajach, czy dotyczy to tylko Holandii? Przepraszam również szczerze za pół tuzina wizyt w Amsterdamie od późnych lat nastoletnich do połowy dwudziestki. Z perspektywy czasu żałuję swoich czynów. Czasami nie rozumiem, jak wasz kraj jest tak tolerancyjny.

Powiem, że jestem wielkim fanem KLM. W tym roku leciałem z Amsterdamu do, myślę, Peru lub być może Chile i zachowałem mały ceramiczny holenderski domek, który dali mi w samolocie. Nie zachowuję wielu pamiątek z moich podróży, ale ten się przykleił i trzymam go na półce w biurze i od czasu do czasu ludzie zauważają, co to jest.

Jeszcze jedno bardzo losowe pytanie. Jeden z moich klientów posiada duże miejsce w Rotterdamie, w którym proszą mnie o pracę. Jeśli zaakceptuję tę pracę, będę musiał spędzić około 2 tygodni 2024 roku w miejscu oznaczonym niebieskim znakiem na tej mapie. Nie wiem, czy to straszne miejsce, czy też mogę zatrzymać się w centrum Rotterdamu i spędzić kilka fajnych tygodni. Jakieś rady?