Audi R8 Forums banner
101 - 120 of 357 Posts
Czy ktoś ma więcej informacji w odniesieniu do tego wydechu, czy też próbują budować szum, ale niczego nie wypuszczają? Wysłałem im e-maile, wiadomości na Instagramie, ale bezskutecznie.

Niewiele jest informacji na temat czegokolwiek poza filmami z YouTube i Instagrama.

Ponadto ktoś zamieścił post o kolektorach o równej długości wychodzących z Valvetronics, ale trudno powiedzieć na podstawie filmów z YouTube, czy jest podobny? Myślę, że wydech Secret Weapon jest prawdziwy...
 
Cóż, nie jestem pewien. Są ludzie na tym poście, którzy tam byli i rozmawiali z właścicielem, i jest mnóstwo dowodów na to, że to sklep. Moje pytanie brzmi: dlaczego nie można się z nimi skontaktować, nigdzie nie ma ceny i podobno są bardzo drodzy. Skąd więc wszyscy czerpią informacje?

I jakoś ludzie znają teraz ich sekret? Jaki jest ich sekret, skoro wydaje się, że jeszcze tego nie można kupić!
 
Tak, wygląda na to, że mają cały ten rozgłos, ale obecnie nie sprzedają żadnych swoich układów wydechowych masom (jeszcze), co jest dziwne. Nawet ich strona internetowa tak naprawdę nie jest jeszcze skonfigurowana.
Jeśli spojrzysz na ich stronę na Instagramie, zobaczysz, że dziesiątki samochodów mają ich wydechy. Zwłaszcza Aventadory, Revuelto i Ferrari 458. Nie zamierzają sprzedawać produktów masom. Produkcja masowa wpłynęłaby na jakość ich produktów. Na ich stronie internetowej można tylko zarezerwować konsultację. Mogą zrobić wydech do każdego samochodu, jaki chcesz, jeśli zgadzasz się na ich warunki. Jakiś facet zmusił ich do zrobienia wydechu do swojego 4-cylindrowego Lotusa Elise lol... Ten facet ma prawdopodobnie najdroższy wydech do Lotusa Elise, jaki istnieje.
 
Ha, to był mój film. Odwiedzam Secret Weapon tutaj w Sao Paulo w tym tygodniu. Alex (Lambo Jesus) zmontował moje filmy i opublikował je na swoim kanale tutaj:

Wow, bardzo fajnie, baw się dobrze! Kiedy Alex (Lambojesus) dostanie swój wydech i nakręci z nim filmy, ten system w końcu stanie się popularny w USA, a może nawet globalnie. Stamtąd więcej osób zacznie się zastanawiać, jak ten dźwięk jest możliwy i przeprowadzi pewne badania. Mam nadzieję, że ostatecznie pojawią się tańsze opcje ze stali nierdzewnej dla różnych silników V10 o nieregularnym zapłonie od różnych producentów. Głównym problemem dla samochodów z silnikiem z przodu będzie prawdopodobnie pakowanie. Zobaczymy.
 
Wow, bardzo fajnie, baw się dobrze! Kiedy Alex (Lambojesus) dostanie swój wydech i nakręci z nim filmy, ten system w końcu stanie się popularny w USA, a może nawet globalnie. Stamtąd więcej osób zacznie się zastanawiać, jak ten dźwięk jest możliwy i przeprowadzi pewne badania. Mam nadzieję, że w końcu pojawią się tańsze opcje ze stali nierdzewnej dla różnych silników V10 o nieregularnym zapłonie od różnych producentów. Głównym problemem dla samochodów z silnikiem z przodu będzie prawdopodobnie pakowanie. Zobaczymy.
Każdy wydech jest wykonywany ręcznie. Ci faceci to nie tylko zwykli spawacze - to artyści i inżynierowie dźwięku, jeśli chodzi o rzemiosło spawalnicze. Powiedziano mi, że nawet jeśli jeden z wylotów kolektora ma centymetr różnicy w długości - całkowicie zniweczy to dźwięk.
Alex powinien dostać swój zestaw w przyszłym miesiącu. Jestem podekscytowany, ponieważ będę go słyszał co tydzień w Arizonie 🤩
 
Każdy wydech jest wykonywany ręcznie. Ci faceci to nie tylko zwykli spawacze - to artyści i inżynierowie dźwięku, jeśli chodzi o rzemiosło spawalnicze. Powiedziano mi, że nawet jeśli jeden z wylotów kolektora ma centymetrową różnicę w długości - całkowicie zakłóci to dźwięk.
Alex powinien dostać swój zestaw w przyszłym miesiącu. Jestem podekscytowany, ponieważ będę mógł go słuchać co tydzień w Arizonie 🤩
Zdecydowanie, najmniejsza różnica długości sprawi, że silnik zasadniczo zabrzmi jak równolegle pracujące 5 cylindrów, więc długości muszą być obliczone i wyprodukowane bardzo precyzyjnie, aby uzyskać wysoki, prawdziwy dźwięk V10. I jest mnóstwo innych aspektów oprócz inżynierii dźwięku: korozja, trwałość, rozszerzalność cieplna, stabilność wymiarowa, czy wydech ma nieprzyjemny dudnienie. O ile wiem, wydechy Secret Weapon mają dożywotnią gwarancję, poprawcie mnie, jeśli się mylę. Ale tak, to wszystko pokazuje, że wkładają mnóstwo wysiłku, bez kompromisów w jakości, co oczywiście ma swoją cenę.
 
Teraz wracamy do nierównomiernego zapłonu V10. Jeśli chcesz, możesz emulować równe interwały zapłonu 72°, zmieniając długości wydechów. Na przykład, w typowych silnikach V10 90° z interwałami 90°-54°, jeśli zrobisz rurę wydechową jednego rzędu cylindrów o około 25% dłuższą niż drugiego przed połączeniem rzędów, interwał 90° zostanie zredukowany do 72°, a interwał 54° zostanie zwiększony do 72°. Będzie to więc brzmiało jak silnik o równomiernym zapłonie, mimo że nim nie jest. Myślę, że to już brzmiałoby świetnie. Ale jeśli dodamy również kolektory stopniowane lub stopniowany wydech, to powinno to zdecydowanie brzmieć gładko jak CGT/LFA, pomimo tego, że jest to silnik o nierównomiernym zapłonie.
Czy możesz to trochę bardziej wyjaśnić laikowi/luddytowi takiemu jak ja? Nie mogę pojąć, dlaczego nie ma znaczenia, który rząd cylindrów zwiększysz o 25% długości rur w stosunku do drugiego.
 
Jutro w Sao Paulo spotkam się z Fabio, właścicielem Secret Weapon, i zespołem. Właśnie widziałem Aventadora, którego zrobili i brzmiał odjazdowo. Nie mogę się doczekać, żeby usłyszeć R8 na żywo.

Dajcie znać, jeśli ktoś jest zainteresowany!
Czy możesz również wysłać mi dane kontaktowe na priv?
 
101 - 120 of 357 Posts